Vilnius

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

Atsakomybės:
  • Kasdienis bendravimas su klientais, jų konsultavimas telefonu, el. paštu ir live chat siekiant kuo geresnės klientų patirties;
  • Optimalių sprendimų paieška ir jų siūlymas klientui;
  • Aktualios informacijos suvedimas į programas.
Iš Jūsų tikimės:
  • Panašios darbo patirties klientų aptarnavimo srityje;
  • Gebėjimo išsiaiškinti ir suprasti klientų poreikius;
  • Mokėjimo sklandžiai dėstyti mintis ir nepasiduoti spaudimui;
  • Gerų kompiuterinio raštingumo įgūdžių;
  • Kruopštumo, atsakingumo ir orientacijos į kokybiškus rezultatus;
  • Anglų ir rusų kalbų mokėjimas būtų privalumas.
Įmonė siūlo:
  • Dinamišką, atsakingą ir kupiną iššūkių darbą vienoje didžiausių saugos tarnybos įmonių Lietuvoje;
  • Šaunią ir profesionalią komandą, kuri padės visais klausimais.
Atlyginimas:
  • Nuo 1100 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Pretenduoti

Darbo skelbimai


UŽSISAKYKITE PASLAUGŲ ARBA PALIKITE ATSILIEPIMĄ

GAUTI PASIŪLYMĄ
PALIKTI ATSILIEPIMĄ
1646

Naudodamiesi šia svetaine, Jūs sutinkate su slapukų naudojimu analizės, reklamos ir personalizuoto turinio tikslais. Norėdami gauti daugiau informacijos, skaitykite čia.